Modamaker

Μόδα είναι η τάση του ανθρώπου για την αναζήτηση κάτι καινούριου και κάτι σύγχρονου σύμφωνα με τα δεδομένα κάθε εποχής. Στην πράξη όμως πολλά από τα στοιχεία της δεν είναι ούτε καινούρια, αφού επαναλαμβάνονται περιοδικά, με μικρές έστω αλλαγές, αλλά ούτε και ωφέλιμα, καθώς συχνά δεν εξυπηρετούν, δεν διευκολύνουν και δεν είναι χρήσιμα. Ο Βολτέρος, θέλοντας να δώσει μια εικόνα της μόδας μέσα από τη δική του φιλοσοφία γράφει: << Υπάρχει μια άστατη γεμάτη πειρασμούς θεά φανταστική στα γούστα της , παιχνιδιάρα στο στολισμό της, κάθε εποχή φαίνεται να φεύγει, επιστρέφει όμως αναστέλλοντας πάλι. Πρωτέας είναι ο πατέρας της, το όνομά της είναι μόδα.

Στη Γαλλία και ειδικότερα το Παρίσι – από τη δεκαετία του 1960 με τις flat μπότες ,τις μίνι φούστες και τις έντονες σκιές, τη δεκαετία του 1970 με σακάκια με μεγάλα πέτα, στενά παντελόνια στους γοφούς και φαρδιά κάτω, με ποικιλία υφασμάτων και υλικών από βελούδο και δέρμα, τη δεκαετία του 1980 που άρχισε να εμφανίζεται το αθλητικό στυλ αλλά και διάφορα look όπως το “pretty” look, το “heavy metal” look και το “rockabilly”, τα 90’s που κυριάρχησε το “casual chic” look με τη μινιμαλιστική του απλότητα και την αναβίωση των διαφόρων στυλ περασμένων δεκαετιών όπως floral σχέδια σε φορέματα και ζιβάγκο μέχρι και τη σύγχρονη εποχή που η πολιτισμική αυτή πρωτεύουσα «επιτρέπει» στον καθένα να έχει το προσωπικό του στυλ κατευθυνόμενο πολλές φορές και από την επωνυμία των ρούχων που τελικώς θα επιλέξει – ήταν η κυρίαρχη πόλη επιρροής ολόκληρης της Ευρώπης και διαμόρφωσε αλλά και επηρέασε τις τάσεις της μόδας σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Αρχικά ο Ιωάννης Παπαδόπουλος ιδρυτής της εταιρείας ,ήταν μετανάστης για 25 χρόνια στο Παρίσι και απασχολούνταν σε μία βιοτεχνία κατασκευής ενδυμάτων. Αφού απέκτησε χρόνια εμπειρία στην κατασκευή ρουχισμού δοκίμασε για μία πενταετία την τύχη του στην εμπορία κλωστών και ραπτικής. Μοναδικό του εφόδιο, ένα αυτοκίνητο το οποίο λειτουργούσε σαν αποθήκη. Η μοναδική μέριμνά του ήταν να πηγαίνει από βιοτεχνία σε βιοτεχνία πουλώντας κλωστές. Σταδιακά ίδρυσε εταιρεία αγοράζοντας ένα χώρο και στεγάζοντάς την στην περιοχή Sentier (στο 2ο διαμέρισμα) του Παρισιού. Ο ανταγωνισμός με τις επιχειρήσεις που κατείχαν τα πρωτεία στην εμπορία Β’ ύλης ήταν μεγάλος και αυτό είχε ως αντίκτυπο να δημιουργηθεί ένα άτυπο εμπάργκο στον Έλληνα επιχειρηματία από τις βιοτεχνίες και τα εργοστάσια. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο με κλωστές αρχικά και στη συνέχεια με κάθε λογής προϊόντα, όπως ρέλια, κουμπιά, κορδόνια, κορδέλες, δαντέλες, φιτίλια και αμέτρητα άλλα αξεσουάρ κατάφερε και έκανε την εταιρεία του πολύ ανταγωνιστική. Απότοκο όλων αυτών ήταν η αύξηση στο πελατολόγιο στον ύψιστο βαθμό, αλλά και η εδραίωσή του σαν μία από της πρώτες εταιρείας σε εμπορία β΄ ύλης της περιοχής. Αμέσως ξεκίνησαν οι εξαγωγές σε κάθε γωνιά του κόσμου, όπως Ασία, Ευρώπη, Αμερική και Αφρική.

Έπειτα από 25 έτη παραμονής στη Γαλλία και την επιθυμία όλον αυτό τον καιρό να επιστρέψει η οικογένεια Παπαδόπουλου στην πατρίδα πήρε την απόφαση της μεταφοράς της εταιρίας στη Θεσσαλονίκη καθοδηγούμενη βεβαίως και από την Βορειοελλαδίτικη καταγωγή της. Το 1991 στην καρδιά της Συμπρωτεύουσας άνοιξε το πρώτο μαγαζί στην περιοχή της Συγγρού. Η τάση της μόδας που πλέον αλλάζει με πολύ μεγάλο ρυθμό αλλά και η υπευθυνότητα με την οποία αντιμετωπίζει τους πελάτες της, την «υποχρέωσε» να μετακομίσει σε ακόμα μεγαλύτερο χώρο ώστε να διαθέτει οποιοδήποτε προϊόν μπορεί να χρειαστεί κάποιος πελάτης. Από το 2000 η εταιρία στεγάζεται σε χώρο 220τμ, στην οδό Πτολεμαίων 20, έχοντας δημιουργήσει το κατάλληλο στοκ μάρκετ για να εξυπηρετεί άμεσα τις ανάγκες κάθε Έλληνα και ξένου επαγγελματία στον χώρο της ένδυσης, υπόδησης και των αξεσουάρ μόδας.Το προσωπικό, καθοδηγούμενο από την χρόνια εμπειρία της, είναι στην διάθεση του κάθε παλιού και νέου επαγγελματία, με ιδέες, προτάσεις και συμβουλές ώστε να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

 

Εγγραφείτε στο Newsletter